Tegne og male

Kan du lide at være kreativ?

Du får mulighed for at udfolde dine kreative evner gennem forskellige tegne- og male opgaver. Der vil være enkelte obligatoriske opgaver, men der vil i højere grad være mulighed for at arbejde med individuelle projekter eller med mindre gruppeprojekter.

Du bliver også klogere på billedkunsten. Heri ligger også farvelære, billedkomposition og design samt brugen af forskelliget udtryk og også gerne en eksperimenterende tilgang til dette. I nogle af fagets facetter vil der fokuseres mere på processen i arbejdet end på det endelige produkt.

Der er tid til fordybelse og ro, og du vil kunne udforske dine kreative evner i en afslappet atmosfære. Et kreativt åndehul i en travl efterskolehverdag.