Besøg os

Rejsby Europæiske Efterskole skal opleves

Det er en kæmpe beslutning, man står over for, når man skal vælge efterskole. Vi anbefaler, at man altid besøger skolen, inden man træffer sit valg.

Derfor er der altid mulighed for at bestille et besøg og en rundvisning hos os. Her kan du og din familie komme helt tæt på vores hverdag og undervisning, få en snak med eleverne og lærerne og opleve den helt unikke Rejsby-stemning.

Skriv en mail til ks@rejsby-efterskole.dk eller ring til os på 74 75 36 22 for at booke et besøg, når det passer dig. Du kan også udfylde nedenstående formular.

• Indtast ønsket dato for rundvisning forneden *
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Se stedet og træf dit valg

Vi er altid klar på at få besøg, når det passer dig, og vi vil glæde os til at vise dig rundt på skolen. Forhåbentlig er du efter dit besøg hos os rustet til at træffe den store beslutning.

Om Rejsby Europæiske Efterskole

På Rejsby Europæiske Efterskole tilbyder vi 8., 9. og 10. klassetrin og international 10. klasse med folkeskolens afgangsprøver. Vores særlige styrkeområder er sprog og samfundsfag.

Vi glæder os til at vise dig rundt på vores skole og fortælle om de faciliteter, vi tilbyder. Hvis dit valg falder på os, vil vi gøre alt for at give dig et uforglemmeligt efterskoleår.