Rejsby Camp

Rejsby Camp 2025

• Dato: 9.-14. februar 2025
  • Du skal være 13-16 år for at deltage (7.-9. klasse)
  • Der er plads til 60 deltagere, og pladserne tildeles i den rækkefølge, I tilmelder jer.
  • Pris: kr. 1995 kr. – Beløbet dækker kost, logi og alle aktiviteter

Klik her for at melde dig til Rejsby Camp 2025

Få en forsmag på livet som Rejsby-elev

I vinterferien kan du deltage i Rejsby Camp sammen med 59 andre unge og mærke efter, om vi er den rigtige efterskole for dig.

Til Rejsby Camp får du en forsmag på livet som efterskoleelev hos os. Ugen har samme struktur, som hvis du var rigtig elev.

Du deler værelse med andre fra campen. I spiser sammen, der er morgensamling med fællessang og i løbet af dagen er der planlagt en masse sjove aktiviteter. Du får også lov til at snuse til vores seks profilfag: international politik, elite engelsk, journalistik, psykologi, science og  spansk.

Bordfodbold

Bålhytte, biograf, bordfodbold, fitness og meget mere

Under campen kan du bruge alle efterskolens faciliteter. Heriblandt en stor hal med klatrevæg og fitness, biograf, hyggelige fællesområder med billard, bordfodbold, bålhytte og bordtennis.

Vigtigst af alt, får du en fornemmelse af det særlige efterskolefællesskab.

Dagsrytme på campen

7.30-8.00 Morgenmad
8.00-8.30 Nyheder og herefter morgensamling med fortælletime eller sang
9.00-12.00 Formiddagsaktiviteter med fokus på vores seks profilfag: International Politik, engelsk, journalistik, science og spansk