Livet på skolen

Et år, der skiller sig ud

Når man ikke har gået på efterskole, kan man ikke forestille sig, hvor godt det er.
Når man har oplevet det, vil man aldrig gøre det om.

Et år på efterskole er på alle måder en livsomvæltning af dimensioner, og en oplevelse du aldrig får igen andre steder.

Fællesskab
At leve, opleve og vokse sammen i et år, gør noget helt specielt. På Rejsby Europæiske Efterskole gør vi meget ud af at dyrke fællesskabet i alt, vi gør.

Det er bl.a. en af grundene til, at vi ikke ønsker at være mere end 160 elever hvert år. Dette antal gør nemlig, at vi kan være sammen om alle ønskelige fællesaktiviteter såsom måltiderne, morgensamling og foredrag i vores foredragssal.

Gå på opdagelse på siderne her, og få en fornemmelse af livet på Rejsby Europæiske Efterskole:

HverdagenWeekender
VærelserneFællesområderTrivsel