Efterskolernes Dag og Aften

Efterskolernes Dag

Rejsby Europæiske Efterskole holder hvert år åbent hus på Efterskolernes Dag sidste søndag i september fra 13-17.

Her har du og din familie mulighed for at komme på rundvisning med eleverne og tale med lærerne om, hvad efterskolen kan tilbyde.

Til Efterskolernes Dag på Rejsby har du mulighed for at:

• Få en rundvisning og se vores mange faciliteter
  • Snakke med eleverne og underviserne
  • Mærke efter i maven, om vi er efterskolen for dig!

Tilmelding ikke nødvendig.

Om Efterskolernes Dag på Rejsby

Efterskolernes Dag er for dig, der står foran en stor og vigtig beslutning: Nemlig at vælge den helt rette efterskole, der passer lige præcis til dig og dine interesser.

Formålet med dagen er at give dig og din familie mulighed for at træffe den helt rette beslutning. Derfor gør vi meget ud af at vise dig efterskolen og svare på alle spørgsmål, du kan komme i tanke om.

Du får en rundvisning, hvor du kommer rundt og ser vores flotte skole: De nyrenoverede fællesområder, hallen, spisesalen, foredragssalen, klasseværelserne, sportspladsen og vores forskellige elevværelser. I vil møde nogle af vores nuværende elever, som kan fortælle, hvordan det er at være elev på Rejsby Europæiske Efterskole.

Det vil alt sammen være med til at give dig et indtryk af, hvem vi er som efterskole, og hvordan efterskolelivet er her hos os.

Vi står klar til at tage imod dig.

Om Efterskolernes Aften på Rejsby

Efterskolernes Aften er et arrangement, hvor vi holder åbent hus på en hverdagsaften. Her vil det ligesom til Efterskolernes Dag være muligt at opleve skolen, få en rundvisning og snakke med vores nuværende elever og personale.

I spisesalen kan I få en kop kaffe, et glas saftevand, et stykke frugt og et stykke kage. Her kan I møde lærerne, som kan fortælle mere om både fag og det generelle efterskoleliv på Rejsby Europæiske Efterskole. I vil også kunne møde Kirsten fra kontoret, hvis jeres spørgsmål drejer sig om indmeldelse eller økonomi.

Hvis du ikke har mulighed for at besøge os til Efterskolernes Aften, er du altid velkommen til at komme på en personlig rundvisning, når det passer dig og din familie.

Læs mere om økonomi her Besøg os

Forhindret i at deltage?

Intet problem! Hvis du og din familie ikke har mulighed for at deltage i Efterskolernes Dag, er du altid velkommen til at komme på en personlig rundvisning, når det passer jer.

Besøg os