Photography

Lær at tage det perfekte billede!

Har du en interesse for fotografi og er god til at spotte et godt motiv, eller nyder du at tage billeder, bruge en masse tid på Instagram, eller vil du bare gerne vide mere om at tage det perfekte billede – så er fotografi måske faget for dig.

Du behøver ikke eje et digitalt SLR, men hvis du gør, er det da et plus. Du kommer i faget til at lære det basale ved at kontrollere et digitalt SLR, og hvordan man kommer til tage bedre billeder med en smartphone. I løbet af undervisningen får du forskellige fotoopgaver, hvilket for eksempel kan være at fotografere et bestemt subjekt og derefter præsentere dit arbejde for klassen. Det er nødvendigt for undervisningen, at du har en Instagramkonto.

Faget bliver undervist på engelsk, hvilket giver dig en glimrende mulighed for at praktisere dine kommunikationsevner på engelsk.