Kreativt værksted

Elsker du at dyrke din kreative side?

Du får mulighed for at arbejde med forskellige former for kunst: skulptur, smykker og installationskunst. Der vil være enkelte obligatoriske opgaver inden for nogle af disse udtryk, men der vil i højere grad være mulighed for at arbejde med individuelle projekter eller med mindre gruppeprojekter.

Der vil være mange forskellige ting i gang, og man vil kunne inspirere hinanden i arbejdet. Du vil få mulighed for at afprøve dine evner inden for billedkunsten. Heri ligger også farvelære, billedkomposition og design samt brugen af forskelligt materiale til forskelligt udtryk og også gerne en eksperimenterende tilgang til dette.

I nogle af fagets facetter vil der fokuseres mere på processen i arbejdet end på det endelige produkt. Her er tid til fordybelse og ro, og du vil kunne udforske dine kreative evner i en afslappet atmosfære. Et kreativt åndehul i en travl efterskolehverdag.