Er du den nye Viktor Axelsen?

Nej, du behøver slet ikke være på niveau med Viktor Axelsen for at være med i valgfaget badminton på Rejsby.

Du behøver heller ikke at have spillet i klub for at finde en makker, du kan spille med på dit niveau. Du skal blot have lysten til at lære mere om spillet og til at kæmpe og svede igennem, når vi spiller. I timerne gennemgår og øver vi grundslagene inden for denne sportsgren. Vi træner forskellige slagserier igennem, og vi spiller både singler og doubler. I hallen har vi 5 badmintonbaner.

Hvis der er interesse for det, og vi ellers kan stable et turneringshold på benene, så tager vi naturligvis ud og spiller mod andre efterskoler, hvor vi får prøvet kræfter mod andre spillere. Undervejs i forløbet prøver vi også andre ketsjersportsgrene af.

Medbring meget gerne din egen ketsjer.