American football

Find dit indre bæst frem!

Amerikansk fodbold er faget for dig, der gerne vil lære mere om sporten. Måske er du helt ny indenfor denne sportsgren, eller måske er du fan af NFL og gerne vil til selv at praktisere sporten – uanset hvad er der plads til dig, der gerne vil lære mere. Timerne vil vi bruge på at gennemgå det fundamentale ved sporten, reglerne og taktikken. Vi kommer til at spille flag football og regulær amerikansk fodbold, når vi er klar til det. Undervisningen foregår på engelsk, så det giver dig mulighed for at træne dine engelske kommunikationsevner endnu mere. Vi kommer til at følge med i the International Series, og når vi kommer til februar, vil vi se mindst en af playoffkampene på skolen.