Velkommen tilbage til eleverne!

Kommunikationsansvarlig 16/03/2021

Endelig! Endelig fik vi den længe ventede besked om, at alle efterskoleelever må vende tilbage til efterskolerne. Efter et par måneder med online undervisning bredte der sig en lettelse blandt elever og personale over, at vi nu kan være fysisk i samme rum. Hele skolen har glædet sig enormt meget og som, Karsten Friis, skrev i det seneste forældrebrev: “Der er ingen, som har valgt at arbejde i efterskoleverdenen uden at ønske den daglige kontakt med livsbekræftende unge mennesker, så vi glæder os mindst lige så meget [som eleverne] af egoistiske årsager”.

I går mandag d. 15. marts blev det så første skoledag for anden gang i dette skoleår, da eleverne vendte tilbage til skolen. Personalet har den seneste uge arbejdet på at få styr på alle retningslinjerne, så det er trygt for eleverne at være på skolen sammen. Derudover er der blevet planlagt en masse fede aktiviteter for eleverne, så den sidste del af skoleåret kan blive helt fantastisk.

Der var pyntet op med balloner, rød løber og flag, så eleverne fik sig en fantastisk velkomst. Derudover gemte der sig en overraskelse på værelset i form af en lille goodiebag med en ny REE mulepose, en lille pose kakao, en REE t-shirt og en håndskreven hilsen fra kontaktlæreren.

Rejsby Europæiske Efterskole har glædet sig enormt meget til at byde eleverne årgang 20/21 velkommen hjem!