Skal du med til Gammel Elevdag den 28. oktober?

Kommunikationsansvarlig 28/09/2023

Lørdag den 28. oktober fra kl. 16-20 er vi vært for et gensynsevent for tidligere elever. Her kan du hygge dig med dine gamle efterskolevenner og personalet.

Alle, der har færdiggjort et efterskoleår på REE, er inviteret til Gammel Elevdag fra kl. 16-20 den 28. oktober. Her har I mulighed for at mindes jeres tid på efterskolen og høre, hvad der er sket i hinanden liv og på efterskolen siden sidst. Vi har også en ny tradition, hvor alle elevhold planter et frugttræ på skolens grund.

Når I har jubilæum, kan det være en ekstra god anledning for at mødes og mindes tiden på efterskolen.

I år har disse årgange jubilæum

• 25-års jubilæum Årgang 1997-1998
  • 20-års jubilæum Årgang 2002-2003
  • 10-års jubilæum Årgang 2012-2013
  • 5-års jubilæum Årgang 2017-2018

Hvis du ikke kan deltage, har du mulighed for at sende en hilsen på mail: kf@rejsby-efterskole.dk, så vil Karsten Friis bringe den videre.

Program for Gammel Elevdag

• kl. 16.00 Ankomst
  • kl. 16:30 Vi planter frugttræer
  • kl. 16.45 Foredragssalen:
    • Karsten byder velkommen
    • Hvad sker der på skolen
    • Sang
    • Hilsner fra gamle elever
  • kl. 17.45: Pause
  • kl. 18.00 Spisning
    • I hallen for de nyeste årgange
    • I spisesalen for jubilarerne og de ældste årgange
  • kl. 20.10 Bus til Sdr. Hygum
  • kl. 21.00-01:00 Fest i Sdr. Hygum Aktivitetscenter, Skolegade 1, 6630 Rødding.

Tilmeldingsfristen er søndag den 22. oktober

Vi har allerede sendt en indbydelse ud til medlemmer af elevforeningen. Hvis du ikke er medlem, kan du blive medlem her for 30 kr., hvor du udfylder dine oplysninger.

Det koster 130 kr. at deltage i Gammel Elevdag. Beløbet dækker udgifterne til aftensmad. Du tilmelder dig her og betaler via mobilepay eller kort. Hvis du bliver forhindret i at komme, tilbagebetaler vi ikke beløbet.

Du kan efterfølgende tage til fest i Sdr. Hygum

Når det officielle program slutter på efterskolen kl. 20, har du mulighed for at tage videre til fest med bus til Sdr. Hygum kl. 20.10.

Du kan ikke deltage i festen, hvis du ikke har været med på efterskolen. Af hensyn til personalet i
Sdr. Hygum får du et armbånd, der skal skal vises ved indgangen til festen.

Det er et elevforenings-arrangement, og der er derfor kun adgang for medlemmerne af elevforeningen.

Vi kan ikke hjælpe med overnatning eller transport fra Sdr. Hygum, og der er desværre ingen
busforbindelser fra Sdr. Hygum om natten eller næste dag. Vi opfordrer derfor til, at I hjælper hinanden med transport fra Sdr. Hygum og evt. overnatning.

Vi ser meget frem til at se jer til Gammel Elevdag.