Læs den nye udgave af magasinet Europost

Kommunikationsansvarlig 13/04/2023

De største historier om, hvad der sker på efterskolen, er nu samlet i en ny udgave af magasinet Europost, der netop er uddelt til alle husstande i Rejsby.

Journalistikholdet har skrevet artikler og taget fotos fra vores skitur, udveksling med vores venskabsklasser, og hvad der rører sig på skolen. Du kan få en trykt udgave, hvis du besøger efterskolen. Magasinet er trykt på svanemærket genbrugspapir.

Du kan også læse det digitalt her.

Udveksling, “life skills” og kryds og tværs

Mai har skrevet en artikel om, hvordan udveksling med Istanbul gjorde et stort indtryk på hende, Noah har skrevet om, hvordan han har fået nye “life skills” ved at være i køkkenpraktik, og Birka har skrevet om, hvordan det var at deltage i Ungdommens EU-topmøde på Christiansborg.

Det er bare et lille uddrag af det spændende indhold, du finder i magasinet. Du har også mulighed for at lave Rejsbys kryds og tværs, som er lavet af Noah og Clara.

Magasinet Europost udkommer fire gange om året

Europost er efterskolens magasin, der udgives fire gange på et skoleår. Alt indhold er produceret af eleverne i samarbejde med underviser Maja Bygvrå.