Kom til Efterskolernes Dag den 29. september

Kommunikationsansvarlig 02/09/2019

Er du (eller en du kender) klar på at få et af de bedste år i dit liv? Med rejser, venskaber, unikt fællesskab og et stensikkert boost af din faglighed?
Så skal du komme til Efterskolernes Dag søndag den 29. september kl. 13-17 på Rejsby Europæiske Efterskole. Her kan du møde personalet, se vores lyse og moderne faciliteter og lære meget mere om, hvad du kan forvente af et år hos os. Du og din familie har mulighed for at komme på rundvisning med eleverne og tale med lærerne om, hvad efterskolen kan tilbyde.
Tilmelding er ikke nødvendig.

Forhindret i at deltage?

Det er også muligt at besøge efterskolen på andre tidspunkter, hvis I skulle være forhindret i at komme på besøg til Efterskolernes Dag.
Klik her for at booke et besøg:

På gensyn!