Vi holder åbent hus til Efterskolernes Dag den 24. september

Kommunikationsansvarlig 16/08/2023

Er du nysgerrig på, om Rejsby Europæiske Efterskole er den rigtige efterskole for dig? Så kan du besøge os søndag den 24. september fra kl. 13-17.

Det er en stor beslutning at vælge efterskole. Derfor står vi klar til at tage imod dig og din familie. I vil få en rundvisning af nuværende elever på efterskolen, så I kan se skolens mange faciliteter og høre om, hvordan det er at være elev på Rejsby.

Herefter kan I tale med en ansat i spisesalen om alt fra efterskolens fag, livet på efterskolen, de fire rejser og stille alle jeres spørgsmål. Der vil også være snacks, kaffe og saftevand.

Vi holder åbent hus, så I skal ikke tilmelde jer men bare dukke op.

Hvis I ikke kan besøge efterskolen den 24. september, så skriv til os på kontor@rejsby-efterskole.dk eller ring 74 75 36 22, så kan I besøge os en hverdag eller en lørdag kl. 10, hvor det passer jer.

Vi håber vi ses til nogle hyggelige timer.