Udsolgt: Kendt tv-journalist besøger Rejsby Efterskole

Kommunikationsansvarlig 16/11/2023

Den prisvindende tv-journalist Anders Agger holder foredrag onsdag 24. januar 2024 klokken 19.00 på Rejsby Efterskole. Her vil han fortælle om sine programmer: INDEFRA med Anders Agger. I udsendelserne på DR får han adgang til særlige miljøer – fra kontroversielle dyreforsøg til sårbare patienter på psykiatrisk afdeling.

På sin underspillede facon vil Anders Agger i sit foredrag vise publikum ind bag kulisserne og fortælle om de mange overvejelser og hensyn, der er, når man eksponerer mennesker i den bedste sendetid. Og han vil vise stærke og underholdende klip undervejs i sit foredrag.

Anders Agger har modtaget stribevis af priser som vært og tilrettelægger – blandt andet Modersmålsprisen.

Foredraget er gratis for elever og medlemmer af efterskolens skolekreds, men koster 100 kroner, hvis man ikke er medlem. Det koster 50 kroner at blive medlem af skolekredsen, og der følger blandt andet skolens blad EuroPost, som udkommer en gang i kvartalet.

Tilmelding til foredraget sker ved at sende en mail til kontor@rejsby-efterskole.dk. Det er også her du kan blive medlem af skolekredsen. Entrébillet betales på dagen for foredraget.

Foto: Mingo Nørager