Gammel Elevdag 2019: Info og tilmelding

Kommunikationsansvarlig 23/09/2019

Kære gamle elever

Nu er det tid til årets gensynsarrangement på Rejsby Europæiske Efterskole, som havde 25-års jubilæum den 1. august 2019. Lige nu er vi 145 elever, og det er et antal, som vi er meget tilfredse med. Dagen afvikles i samarbejde med fodboldklubben i Sdr. Hygum, som afvikler den efterfølgende fest.

Jubilæumsårgange:

20-års jubilæum: Årgang 1998-1999
10-års jubilæum: Årgang 2008-2009
5-års jubilæum: Årgang 2013-2014
Vi håber at se mange fra disse tre årgange

Traditionen tro, kan man sende en hilsen, hvis man ikke kan deltage. Skriv lidt tekst til kf@rejsby-efterskole.dk, så vil jeg bringe den videre.

Program for Gl. Elevdag 26. oktober 2019

Tilmeldingsfristen er søndag den 20. oktober, og tilmeldingen foregår via dette link: https://response.questback.com/rejsbyeuropiskeefterskole/zdgkxqv2g7
Husk at skrive hele navnet og årgang, samt om man skal med bussen fra Rejsby til Sdr. Hygum, hvor festen fortsætter. Man kan ikke deltage i festen uden at deltage på skolen, og af hensyn til personalet i Sdr. Hygum får man et armbånd, hvis man skal med til Sdr. Hygum. Husk at det er et elevforenings-arrangement. Der er derfor ikke adgang for andre end medlemmerne af elevforeningen. Desværre er det ikke længere muligt at tage en sovepose med og overnatte i hallen. Vi vil gerne opfordre til, at man hjælper hinanden med transport hjem fra Sdr. Hygum og evt. overnatning.
Det koster kr. 110,- at deltage i hele arrangementet, som betales ved ankomst til skolen.

PROGRAM

16.00: ANKOMST OG BETALING
16.45: VELKOMST I FOREDRAGSSALEN:

• Velkomst v/Karsten
  • Orientering om dagens forløb
  • ”Skolen lige nu”
  • Fællessang
  • Hilsener fra gamle elever v/Karsten

17.45: Pause
18.00:

• Middag i hallen for de yngste årgange
  • Middag i spisesalen for 20-års jubilarerne
  • Middag i spisesalen for 10-års jubilarerne
  • Middag i spisesalen for 5-års jubilarerne

20.10: Bus til Sdr. Hygum Lindeallé 1, 6630 Rødding
21.00: Diskoteket spiller fra kl. 21.00-02.00

Mailadresser

Mange skifter mailadresser, og I får derfor kun mail om gammel elevdag, hvis vi har en opdateret mailadresse. Skriv til www.rejsbyelevforening.dk/ , hvor man kan indsende sin nye mailadresse, via en formular.

Pva. Elevforeningen
Karsten Friis