Første skoledag er onsdag den 10. august

Kommunikationsansvarlig 30/06/2022

Onsdag den 10. august byder Rejsby Europæiske Efterskole velkommen til 162 nye elever

Om lidt over en månedstid åbner vi endnu engang dørene op for et nyt elevhold. Denne gang årgang 2022/2023. Fra klokken 14.30 onsdag den 10. august kan de blive afleveret ved deres nye hjem på Kogsvej 3. Her vil hele personalegruppen stå klar til at give dem den bedst mulige start.

Den fulde personalegruppe samles for første gang på mandag, og de vil bruge dagene indtil onsdag den 10. august på at forberede opstarten for det nye elevhold. Alle er spændte og glæder sig til at komme igang med skoleåret og ikke mindst til at byde velkommen til de nye elever.

Pakkeliste og spørgsmål

Ved praktiske spørgsmål er i altid velkomne til at spørge os. Nedenfor finder I en pakkeliste, som I kan rette jer efter, når I begynder at pakke til efterskoleåret.