Flot andenplads: Tønder Kommunes Sociale Virksomhedspris 2020

Kommunikationsansvarlig 03/12/2020

I denne uge blev vores pedel Hans Jørgen Clausen overrasket til personalets formiddagskaffe med blomster og et flot traktement. Tidligere på året indstillede vi ham – uden hans viden – til Tønder Kommunes Sociale Virksomhedspris for hans store fokus på godt arbejdsmiljø blandt sine pedelmedhjælpere.

I dag blev han så overrasket af arbejdsmarkedsudvalgsformand Jan Foss Hansen og arbejdsmarkedsdirektør Grethe Nielsen – og blev hyldet af kollegaer for sin flotte andenplads til prisen.

Grethe Nielsen fortæller, at der var meget tæt løb blandt topplaceringerne, og at de er stolte af at have ildsjæle som Hans Jørgen i kommunen.

”Vi vil gerne sige tusind tak for den flotte indsats, I lægger for dagen her på Rejsby Europæiske Efterskole. I er et forbillede, der er værd at følge” siger Grethe Nielsen.