Elever til Folkemøde på Bornholm

Kommunikationsansvarlig 12/06/2019

Politiske taler og debatter, “ungecamp” og Solskinsøen.

I morges tog en gruppe af vores elever sammen med samfundsfagsundervisere Ditte Knudsen og Karsten Friis til Bornholm for at deltage på Folkemødet, der løber af stablen de næste dage.
Hele dagen i dag går med at rejse, men når eleverne vågner i morgen, er det til flere dage i politikkens tegn på – forhåbentlig – solskinsrige Bornholm.
Eleverne skal blandt andet overvære debatter og politiske taler – og selv deltage i flere workshops. De skal bo i “ungecamp”, som er forbeholdt efterskoleelever, tidligere og nuværende højskoleelever under 30 år.

Følg med på vores sociale medier

Følg med på vores Facebook og særligt Instagram, som jævnligt vil blive opdateret med billeder og små historier fra Folkemødet de næste dage. En af vores elever Andrea vil blandt andet blogge på Instagram Story flere gange i løbet af den politiske festival.

• Instagram: “rejsbyefterskole”
  • Facebook: “Rejsby Europæiske Efterskole”