Efterskolernes Dag er aflyst

Kommunikationsansvarlig 22/09/2020
❌ EFTERSKOLERNES DAG PÅ REJSBY EUROPÆISKE EFTERSKOLE ER AFLYST ❌

I forbindelse med den seneste tids stramninger af retningslinjerne for forebyggelse af smittespredning, må vi desværre aflyse søndagens Efterskolernes Dag på Rejsby Europæiske Efterskole.

Dermed er alle tilmeldinger og dermed bookede tider til på søndag aflyst.

Vi havde glædet os meget til at byde jer velkommen på vores skole, men vi ser desværre ingen anden udvej end denne. Det vigtigste for os er altid vores gæsters, elevers og personales tryghed, og derfor finder vi ligesom resten af landets efterskoler ikke det forsvarligt at gennemføre arrangementet som planlagt.

Alternativ: Book et personligt besøg med det samme

Som alternativ til Efterskolernes Dag vil det være muligt at booke et personligt besøg, hvor jeres familie kan komme på en personlig rundvisning, når det passer jer. Disse besøg kan som altid foregå både i hverdagen og i weekenden.

Det vil være muligt at besøge os til en personlig rundvisning allerede i den kommende weekend. Der er dog begrænsede pladser. Disse besøg vil som altid foregå med respekt for retningslinjerne.

Vi håber, at alle der var tilmeldt Efterskolernes Dag, i stedet vil booke et personligt besøg i den nærmeste fremtid. Vi finder tid, når I ønsker at besøge os. Hvis I er interesserede i at begynde på efterskole i det kommende skoleår, opfordres I til at booke et besøg hurtigst muligt, så I kan sikre jer en plads.

Book dit personlige besøg her: https://www.rejsby-efterskole.dk/ny-elev/besoeg-os/

Vi glæder os til at se jer.