Besøg os på Efterskolernes Dag d. 25/9

Kommunikationsansvarlig 12/09/2022

Rejsby Europæiske Efterskole holder åbent hus på Efterskolernes Dag den 25. september fra kl. 13-17. Kom forbi med din familie og find ud af, om vi er den rigtige efterskole for dig.

Den 25. september er vores døre åbne for dig og din familie. Nuværende elever står klar til at vise jer rundt, og personalet er klar til at svare på alle jeres spørgsmål.

Under besøget kan du:

• Få en rundvisning og se vores mange faciliteter
  • Snakke med elever og undervisere
  • Mærke efter, om vi er efterskolen for dig!

Tilmelding er ikke nødvendig.

Efterskolernes Dag er for dig, der står foran en stor beslutning: Nemlig at vælge den rette efterskole, der passer til dig og dine interesser.

Formålet med dagen er at give dig og din familie mulighed for at træffe den rette beslutning. Derfor gør vi meget ud af at vise dig efterskolen og svare på alle dine spørgsmål.

Til rundvisningen vil du se de nyrenoverede fællesområder, hallen, spisesalen, foredragssalen, klasseværelserne, sportspladsen og vores forskellige elevværelser. Du vil møde vores nuværende elever, som kan fortælle, hvordan det er at være elev på Rejsby Europæiske Efterskole.

Det vil alt sammen være med til at give dig et indtryk af, hvem vi er som efterskole, og hvordan efterskolelivet er her hos os.

Vi står klar til at tage imod dig.

Hvis du ikke kan komme den 25. september, så skriv til os på kontor@rejsby-efterskole.dk eller ring på 74 75 36 22, så arrangerer vi en privat rundvisning og samtale.