Anden udgave af Ungemødet i Rejsby blev en stor succes.

Det summede af liv i hver en krog på Rejsby Europæiske Efterskole, da Ungemødet løb af stablen for 2. år i træk.
350 unge mennesker fra efterskoler og lokale skoler var samlet til en dag fyldt med spændende aktiviteter, fællesskab og muligheden for at prøve en masse nye ting.
Dagen bød på fælles oplevelser i hallen. Her mødtes vi flere gange om dagen til koncert, politisk debat, standup og freestylerapshow. Sidstnævnte stod gruppen Rapolitics for – stærkt hjulpet på vej af publikum, der gav input til de tre freestylerappere, som leverede et show, der var skarpt, sjovt og lige på kanten.

Derudover var der masser af tid på egen hånd, hvor eleverne kunne besøge forskellige workshops og stande. Mange aktiviteter var arrangeret af skolens elever, og andre var faciliteret af besøgende udefra, som fx Politiet, Spillemyndigheden, Operation Dagsværk og Masker i Marsken.
Hvis du er nysgerrig på at se programmet, kan du se det ved at klikke her!
Næste år bliver Ungemødet afholdt d. 13. maj. Se flere billeder fra dagen herunder eller på vores Facebook-profil.




