Ugen står i de mundtlige eksaminers tegn på Rejsby

Kommunikationsansvarlig 27/05/2019

Eksamen er den flittige elevs fest, siger man jo så populært. Måske er det egentlig mere en gammel floskel end en reel sandhed, men ihvertfald står den i eksaminernes tegn i denne uge på Rejsby.
De mundtlige afgangseksaminer er nemlig skudt i gang i dag, og allerede nu har flere elever siddet ved det grønne bord. En af dem er Camilla Markussen fra 10.i, som indledte ugen med en mundtlig engelsk-eksamen.
“Jeg talte vist lidt hurtigt derinde, så det er jeg ret nervøs for,” siger hun, da hun venter på sin karakter ude foran eksamenslokalet.
Den hurtige tale skulle dog vise sig ikke at være et problem. Ihvertfald var Camilla Markussen et stort smil, da hun kom ud fra sin votering.