Tredje udlandsrejse er igang

Kommunikationsansvarlig 03/04/2019

På billedet er det 10.b, der har stillet op til fællesfoto på sightseeing i Istanbul, Tyrkiet.

I løbet af mandag og tirsdag i denne uge tog skolens elever og lærere kufferter og pas under armen for at rejse ud i Europa på skoleårets tredje rejse.
Det var med både glæde, store forventninger og sommerfugle i maven, at eleverne for en stund tog afsked med Rejsby. Ud over sightseeing og nye oplevelser er en stor del af den tredje rejse nemlig også, at eleverne skal bo hjemme hos lokale unge og deres familier.
I år går rejserne til syv forskellige destinationer. Eleverne rejser i deres klasser sammen med 2-3 lærere.

Hvor går rejsen hen?

9. a: Carpi, Italien
9.b: Albacete, Spanien
9.c: München, Tyskland
10.a: Acireale, Italien
10.b: Istanbul, Tyrkiet
10.c: Barcelona, Spanien
10.i: Prag, Tjekkiet

Kig med på vores Facebook-side og Instagram-profil for at følge med i rejserne.
Facebook: https://www.facebook.com/rejsbyefterskole/
Instagram: rejsbyefterskole