Det siger eleverne om Rejsby

Kommunikationsansvarlig 13/12/2019

På Rejsby Europæiske Efterskole får du høj faglighed, et internationalt undervisningsmiljø, udveksling med andre europæiske unge og et uforglemmeligt år fyldt med fællesskab og oplevelser for livet.

I samarbejde med uddannelsesmagasinet studentum.dk har fire af vores nuværende elever fortalt, hvorfor de har valgt Rejsby Europæiske Efterskole. De fortæller indgående om, hvilke overvejelser de gjorde sig inden starten, hvordan de oplever efterskolelivet hos os, og hvad de synes om de forskellige linjefag, undervisninge, rejserne og meget mere.

LÆS OM ELEVERNES OPLEVELSER HER

_________________________________________________________________
Har du lyst til at vide mere om Rejsby Europæiske Efterskole, er du altid velkommen til at besøge os til et af vores månedlige informationsmøder eller booke et personligt besøg hos os.
BOOK ET BESØG