Bestyrelsen og skolekreds

Bestyrelsen på Rejsby Europæiske Efterskole

Bestyrelsen skal forvalte skolens midler, så de bliver til størst mulig gavn. Bestyrelsen er ansvarlig overfor undervisningsministeriet – herunder for at betingelser og vilkår for ydelse af tilskud overholdes. Bestyrelsen ansætter og afskediger skolens faste medarbejdere.

Bestyrelsen fastsætter elevbetalingen og godkender en plan for skolens overordnede kursusvirksomhed og en undervisningsplan for det enkelte kursus. Bestyrelsen holder minimum 4 årlige møder.

Skolekredsen

Bliv medlem og få indflydelse

Skolekredsen er Rejsby Europæiske Efterskoles bagland og den kreds af mennesker, som på den årlige generalforsamling vælger skolens bestyrelse.

Et medlemskab af skolekredsen koster 50,00 kr. årligt – inkluderet er blandt andet skolens blad EuroPost som udkommer en gang i kvartalet samt adgang til skolens kulturaftener med foredrag, musik og anden underholdning.

Kontakt skolens kontor på telefon 7475 3622for yderligere information og indmeldelse – eller send en mail til kontor@rejsby-efterskole.dk.

Bestyrelsesmedlemmer

Formand