SPROGCAMP 2020 – Tilmelding er åben

Kommunikationsansvarlig 16/09/2019

En uge i Europa, og du behøver kun at tage til Rejsby! Lyder det som noget for dig? For syvende år i træk afholder Rejsby Europæiske Efterskole SprogCamp i vinterferien (uge 7), og du kan komme med. Tilmeldingen er åben, og der er et begrænset antal pladser, så det er først til mølle.
På Sprogcamp kommer du rundt i Europa, hvor du hver dag ”besøger” et nyt land og arbejder med det pågældende lands sprog. Du ”besøger” lande som Spanien, Frankrig, Tjekkiet og Italien sammen med udenlandske lærere og gæstelærere. Udover disse besøg, foregår det meste af kommunikationen på engelsk i hverdagen, så campen er en unik mulighed for at give dit engelsk et kæmpe løft.
Ud over at stifte bekendtskab med det, der gør Rejsby Europæiske Efterskole til den eneste efterskole af sin slags, vil du også kunne snuse til det, der gør et år på efterskole til et år, du aldrig glemmer.
Klik her for at se brochuren om Sprogcamp 2020

Praktisk information om SprogCamp:

• Datoer: 9.-14. februar 2020
  • For at kunne deltage skal du gå i 7.-9. klasse.
  • Der er plads til 50 deltagere, og pladserne tildeles i den rækkefølge man tilmelder sig, så skynd dig at melde til, hvis du vil være sikker på en plads.
  • Pris: kr. 1 995,-
    • Beløbet dækker kost, logi og deltagelse i alle aktiviteter.
    • De første 20 tilmeldte fra Tønder Kommune kan få hele beløbet dækket af Tønder Kommune.

SES VI? DET HÅBER VI!

KLIK HER FOR AT TILMELDE DIG SPROGCAMP 2020